Onsdag

Usch... Har verkligen inte kännt för att uppdatera här nu på ett tag... Men samtidigt vill jag skriva, men det är svårt att komma på något att skriva om. Känns bara som om jag upprepar och upprepar allt om och om igen.

Iallfall, igår tisdag.

Så var det The Challenge bowl. Två lag i skolan hade en slags tävling där de svarade på frågor fick bonusfrågor och fick poäng. Lite roligt att se kan jag säga :) Var totalt tio som tävlade och jag vet inte hur många hundra siom satt i publiken ;) haha

Idag Onsdag.

På commercial art lektionen blev det till att använda en tutorial :) Började på en giraff, där jag tog bort dens fläckar... Ni kommer få se hur slutresultatet blir :P Antagligen blir det imrogon kväll ^^

       

Så fick jag en tjocktröja utav min coach ^^ haha Vi var tre stycken som fick en tror jag :P Han tyckte vi hade för "tunna" tröjor... Hade min beryettes wam-up, så inte frös jag inte :P haha Men men tog ju emot den och han sa God jul ^^ Snällt av honom att ge oss en tjocktröja när han verkligen inte behöver ;) Var tidigare års överblivna, men helt nya :D Så det spelade ju ingen roll :)

     

Nu ska jag försöka fixa lite med några videoklipp från simhoppet :P Så att jag kan lägga upp den här. Men först måste jag convertera klippen innan jag kan jobba vidare på det... Otroligt bökigt kan jag säga att dte är, dte är därför som jag inte har fixat det tidigare...

Puss & Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0