Torsdag 2/10/11

Vi fick en två timmars sovmorgon denna dag :) Tror det berodde på den kalla temperaturen... vi har just nu -11 grader celsius.

Så korta lektioner blev det idag = gör att dagen går otroligt fort :D haha

Efter skolan blev det till att tömma simmskåpet från alla simhoppsgrejjer, så nu är det skåpet tömt och kommer inte användas mera... :/

Cubby, våran hund här gavs bort till min värdmammas morbror. Lite för mycket jobb med tre hundar, 5 barn och 2 jobb + en massa andra projekt som hon har...

Special olympics cheerlag var vi också med, dom hejjade på vårat spceial olympics basketlag :)

Sedan blev det basketboll game :D Otroligt roligt att se massa kompisar som man inte stet på ett tag ;)

Och nu är det dags för mig att sova :P

Juste, jag har beslutångest... Måste antligen välja track (hoppa häck) eller att spela tennis... ???? Vad tycker ni att jag ska göra?? Hjälp mig, jag måste ha bestämt mig tills imorgon (fredag) så skriv gärna en liten kommentar med vad ni tycker jag ska göra :P ^^

Nu måste jag verkligen sova! Godnatt!! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha sovmorgon för att det är -11 :D nice!

Förstår inte hur din värdmamma hinner med allt hon har att göra ;o imponerande!

Angående valet, jättesvårt ju! Häck känns mer som du MEN jag kan samtidigt verkligen se framför mig dig spela tennis och vara duktig på det :D Personligen skulle jag säga tennis men du ska välja helt själv!

Saknar dig! Kraam <3

2011-02-11 @ 16:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0