Onsdag 1/19/11

Denna vecka bara flyger förbi, eller? känns både som om början av denna skolvecka gått som en blixt men samtidigt som om den gått frammåt som en snigel... Vet inte riktigt hur jag känner om denna vecka helt enkelt.

Har haft otroligt svårt at sova nu på senaste tiden. Går till sängs mellan 9-10 på kvällen men kan jag somna vid den tiden?? NEJ... Somnar runt 1 iställer. :( Så det blir runt omkring fyra timmars sömn i genomsnitt nu. Tror det är det som har gjort att jag har haft huvudvärk nu i ungefär 2-3 dagar. Men imorgon har jag bestämt att jag itne ska gå till morgon träningen vid 5.30. Ska istället försöka sova ut till 6.45 :) För på lördag så måste jag vara frisk och uppvilad då vi har NCC. Ett större meet :D Nevös, men roligt ska det bli. 19 tjejer som hoppar. Så en lång tävling kan jag säga att det blir om varje hoppare har 11 hopp..

Milea, jag ska skriva svaret på din fråga så snart som möjligt. så kolla in här om ett par dagar, så ska du se att jag har ett svar för dig. För just nu är jag för trött för att svara.

Träningen idag gick bra :) Och nu ska jag försöka sova!
Godnatt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0