Torsdag 1/27/11 - Senior night

Idag var dte sista tävlingen för denna säsgon på hemmaplan. Har bara Sectionals kvar nu... Iallfall så hade iv senior night då dom tackar av oss som slutar på skolan detta år. Så dom hade ballonger, och posters med foton på oss + en yttligare poster där alla kunde skriva en liten hälsning :) Så otroligt roligt :D Fick också en handduk där vårat efternamn var inbroderat...

Usch vad jag kommer sakna simmlaget! Men vi har ytlligare 5 månader som vi kommer ses även om det inte är på träningar, så finns dom ändå kvar i skolan :D

Kom på andra plats idag i simhoppet mot West Lafyette :) Gjorde ett ordentligt smack under tävlingen... Så imorgon räknar jag med blåmärken över hela kroppen. Men men det är bara att ta nya tag och träna imorgon kväll. Bara en vecka kvar och en tväling (Sectionals)

Och sen på lördag ska jag prata med Hanna :D 

Alla hälsningar jag fick och postern med fotot :)

        

       

Ha det så bra! Ska sova nu, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Snyggingen våran ! <3

2011-01-28 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0