Paket från USA :D

Fick paket för någon vecka sedan men har glömt att berätta det :P

Och gissa vilka det var ifrån?? Jo, min kära värdfamilj i Indiana :D När jag såg avin i brevlådan ringde jag genast till mamma och undrade om vi kunde åka och hämta paketet efter hennes jobb. Så det gjorde vi :) Kunde inte riktigt hålla mig med att öppna paketet tills jag kommit hem så jag öppnade det i bilen :P

Och jag såg alla fina saker de hade lagt i :) Usch vad jag började gråta... Åhh jag saknar dom så otroligt mycket,  känns liksom att en del av mig saknas hela tiden. En otroligt jobbig känsla.
Iallafall fick jag bland annat lite amerikanskt godis, nattlinne och ett par trosor från victoria secret, poptarts <3, armband och lite annat smått och gott :D

Fick också lite brev från några Colleges som hade kommit till skolans Athl Dept. ååh saknar allt så otroligt mycket! Tur att jag ska dit i sommar igen ;)

Paketet var verkligen uppsskattat <3 Själv skickade jag ett paket till dom innan jul, men det kom inte fram förens 3 veckor efter! Trodde att det hade kommit bort på vägen, så lite orolig var jag :P Men som tur var så kom det fram ;) I det paketet fanns det två halsband till mina värdsystrar, en liten radiostyrd bil till min lillebror och sen en handgjord tomte till min värdmamma ;) + en massa surt godis och choklad :P

Kramar /My

Glömt att berätta...

kom nyss på att jag har glömt att berätta att jag ska tillbaka till USA i sommar. Träffa min amerikanska värdfamilj och mina vänner som jag försöker hålla kontakten uppe med... Även om vi alla har våra egna liv nu. Och tidsskillnaden hjälper inte direkt till heller. Men jag pratar relativt mycket med dom vilket jag är glad för :)

Men ville bara dela med mig av det :D Är otroligt glad över att jag hade lite sparade pengar så jag kunde betala min resa och så :) Ser verkligen fram emot att åka och längtar så in i norden :D

Kramar /My

RSS 2.0