3 dagar kvar nu!!

                  


BARA 3 DAGAR KVAR NU!!! Snart är jag påväg. Det känns helt ortoligt, jag har börja insett att jag ska åka snart. Det känns rätt skönt för nu är jag nästan klar med presenterna till familjen förutom en liten liten present till en person.

Igår sa jag adjö till mina kära vänner, det var nära till gråts för min del. Ni ska bara veta att jag kommer sakna er hur mycket som helst under detta år. Men vi kommer ses snart igen :D Vi var först och åt buffé ute på restaurang sen så blev det kortspel och muffinsbakning hemma hos Julia :)

Nu ska jag snart iväg till min faster och hennes sambo och säga adjö till dom också. Sen ikväll blir det nog grillning med lite folk från klassen + några andra. Så där måste jag också säga adjö. Usch jag hatar att säga adjö till personer som jag verkligen tycker om.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Haha, ja verkligen :D känner mig mycket duktig!!



(svarade jag kom din kommentar nu på rätt sett? :P)

2010-08-04 @ 14:59:30
Postat av: Sofia

Hejsan!

Hoppas allt går bra på din resa. Själv åker jag först om en vecka och två dagar!!

Vill du länka?

:)

2010-08-05 @ 15:59:23
URL: http://sofiar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0