Lördag 08/28/10 & Söndag 08/29/10

Lördag
Igår var det träning mellan 8 och 10 på morgonen. Rätt jobbigt kan jag säga xD Vi tränade bland annat inför paraden som var klockan ett. Efter träningen så åkte vi hem gjorde iordning oss, för att sedna åka iväg och titta lite lite på Hunter´s fotbollsmatch :) För att sedan stressa iväg till Paraden ;) Vi gick på stora gatan med folk som stod och kollade :P Rätt häftig upplevelse kan jag säga :P Paraden var rätt lång och innehöll bland annat bilar, hästar, folk som gick med plakat om något :P Och många andra  ^^ Bilder på oss dansare kan jag lägga upp kanske imorgon när jag fått bilderna från Marianas kamera ;)

Efter paraden åkte vi iväg för att hjälpa till att tvätta bilar :P *Stod och skrubbade bilar i ett par timmar xD Så jag hann med en amerikansk parad och en amerikansk carwash igår ^^

Senare på kvällen åkte vi till Lafyette och shoppade lite ;) Fick med mig en hoodtröja från Hollister :P

Söndag
Idag så gick vi upp vid niotiden och åt en riktigt god frukost med ägg och potatis och lite annat :) Sedan var det dags att hjälpa till att städa huset, fixa tvätten, hanlda och lite annat.

Vid ett halvt två tiden åkte vi iväg till Indiana Beach (nöjesparken) ;) Jag och Hunter åkte inte ås mycket vi åkte motorbåt istället hela dagen med några vänner till min värdmamma :) Det var roligt, och lite färg fick man också :D

Nu har jag pluggat amerikansk historia lite för länge... Fattar fortfarande inte så mycket men men. Vi har prov på det imorgon, men det får gå som det går. Jag känner att jag har gjort vad jag kan och mer kan jag inte göra xD Har prov i matte också imorgon, men där är jag inte så orolig, känner att jag kan det mesta :) Det är så skönt för matten just nu är så otroligt lätt :D

Nu ska jag sova. Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0