Första December!

Oj, redan December??? Det känns så overkligt, snart har jag vart här i 4 månader. Och vintern kom väldigt fort. Har inte riktigt frstått det än. I skolan börjar de spela julsånger och idag har det snöat så nu är det vitt på marken också.

Skola + träning idag som vanligt. + parnter nadsträning och sen var vi och kollade på tjejernas basketmatch. Sen i halvlek så uppträdde ett antal från Berryettes, som tur var så var jag inte en av dom. :P Känner att jag inte riktigt har tid med allt nu längre xD Så det är skönt att skippa vissa saker :) Imorrn är det första tävlingen för mig, pirrigt pirrigt... haha Och ska ge tränaren pengar så att jag kan få min uppvärminnings overall. ;) Så att jag kan använda den imorrn :P

Läxorna är gjorda och klockan börjar bli mycket. Skönt att jag inte har träning imorgon bitti :) För då får jag sova till 6.30 :D Godnatt! KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sovmorgon! ;)

2010-12-03 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0