Torsdag 12/9/10

Känner att jag börjar tappa lite motivation att skriva här i bloggen just nu. Känns som om det är samma sak varje dag. Dag ut och dag in, okej inte riktigt exakt samma sak men nästan. Jag åker till ksoaln vid 5.30 am och kommer hem vid 6.30 pm. Däremellan har jag haft två träningar + en skoldag med 7 lektioner. Sedan så kommer jag hem och äter något sen är dte läxor och sova som gäller.

Och sen två dagar under nästan varje vecka så är det meet. vilket gör att vi kommer hem vid 9-10 tiden på kvällen och då är det för sent för mig att skriva.

Så igår kom vi hem vid 22 tiden. Kom trea, så jag det var okej. Trött som tusan var jag när jag kom hem och mitt internet ville inte sammarbeta med mi, så därför blev det inget inlägg...

Idag var det vanlig skoldag och ingen träning :) Däremot så var vi på ett event med Beryettes där vi hade lite dans och så gjorde vi polkagris renar med röd nos ^^ :D

Bara 4 skoldagar innan det är jullov :D För jag behöver inte ta Finals :D vilket är på torsdag och fredag nästa vecka, så då är jag ledig istället :P

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Hoppas ni hard et bra! Saknar er KRAMKRAM <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Förstår inte hur du orkar med så långa dagar :P Men å andra sidan har du ju några timmar med bara träning där du inte kan tänka på att plugga ;)superfin logga till resebyrån, om jag startar eget företag någon gång kan jag anlita dig till designen!

kram <3

2010-12-10 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0