Saknar att hoppa trampolin

Usch vad jag saknar att hoppa trampolin själv. Kommer ihåg hur härlig känsla det var att kunna köra massa övningar i luften. Det är en skön upplevelse.

Har nog blivit ledare för att jag inte riktigt kan släppa den känslan. För nu när jag är tränare kan jag ändå hoppa ett par hopp om jag skulle vilja. Men egentligen skulle jag vilja hoppa själv igen. Men det känns som om jag är lite för gammal för att börja hoppa i föreningen igen :/ Men man kan ju alltid önska :)

Kommer kännas lite tomt att inte gå till trampolinen två gånger i veckan och inte ha ledarmöten osv. Men samtidigt tror jag att jag kommer ha fullt upp med andra saker i USA. Sen när jag kommer hem igen, så blir det att vara tränare igen för min del :)


            

Kommentarer
Postat av: kristin

sv: nä, det behöver man inte. :) fast man ska hinna betala allt innan intervjun.

2010-05-23 @ 21:36:44
URL: http://kristinfe.blogg.se/
Postat av: niklas

Sv: Ja, haha fast jag missfötstod en sak på hörförståelsen, liksom när jag väntade på fråga 68 så sa dom på bandet "answer question 70"... fast det gick väl överlag ganska bra.



Ja, i själva samhället bor det cirka 1000 personer om wikipedia har rätt. Sen ligger det en massa fler småställen omkring, + storstaden Minneapolis!



Hur går det med din placering?

2010-05-23 @ 21:49:56
URL: http://niklasiusa.blogg.se/
Postat av: niklas

Ja, jag länkar till dig nu!

2010-05-23 @ 22:56:06
URL: http://niklasiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0