Tisdag 11/23/10

Klockan är snart 9 och det betyder läggdags... Försöker gå och lägga mig tidigt nu när jag har träning på morgonen. Annars så blir dte otroligt svårt att gå upp och träna utan tillräckligt med sömn :P

Men nu har vi Thanksgiving break!! :D Ingen skola på 5 dagar haha, så glad xD Men träning har vi imorgon ändå, men efteråt så kan jag hem och sova lite från typ 7.30 till 10 eller nåt innan vi har dans klockan 11 ;)
Men det är iallafall mycket bättre än att vara i skolan hela dagen...

Idag på träningen så hade vi ett mock meet. Det är som en fejk tävling där vi tävlar mot varanda i laget. Kom på 2:a plats av 5. :) Så glad haha :P Och personen som vann har tränat simhopp förrut så han har lite försprång :P

Juste idag så träffade Gina och Hunter Barack Obama!!!! Otroligt coolt :P Tyvärr fick jag inte chansen att göra det för att det var inte ens säkert att dom två skulle få se honom, så Gina tog bara med sig Hunter till Kokomo där han besökte stadsmästaren och så. Gina känner Stadsmästaren så det var därför som dom fick träffa honom... Men fett coolt!!!!
 
Nu ska jag sova! Är otroligt trött :P Saknar er där hemma väldigt mycket just nu!!! Började gråta när jag satt och tittade igenom lite bilder på facebook... Det låter hur löjligt som helst, men vissa dagar är det så himlans lätt att börja gråta. Detta är kommer nog bli ett av de jobbigaste samtidigt som jag kommer ha väldigt roligt. Men vissa dagar önskar jag bara att ni kunde vara här ni också, så skulle det bli så himlans mycket bättre!!! SAKNAR ER!!! <3 En stor kram till er! Godnatt!!!



     

    

Kommentarer
Postat av: Josefin

Cooolt! Du är också saknad! <3

2010-11-24 @ 09:40:55
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0