2 månader

Igår fredag, var det två månader sedan jag kom hit. Börjar känna mig mycket tryggare med engelskan nu och skolan går bättre och bättre. Börjar få mera vänner och så. Men även fast all börjar gå bättre så har jag haft nån liten svacka här och där. Det är nog inte så konstigt, man är van att träffa sina nära och kära och alla vänner rätt så ofta hemma och nu har man inte sett dom på två månader. Så visst känns det konstigt. De lever sitt liv hemma i Sverige medans jag lever mitt liv här nu i USA.

Jag hoppas ni har det bra! Saknar er! Puss och Kram <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tiden går så galet fort! Jag är jätteglad för din skull varje gång jag läser ett inlägg i din blogg och inser att du har det bra där borta :) som med filmen utomhus! Grymt ju :D Två månader My, snart är du ju hemma igen :D Njut av ditt liv där borta, inte alla som får uppleva det :) Kraam <3

2010-10-10 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0