Tisdag 10/05/10

Har precis avslutat ett relativt långt samtal med Julia haha ^^ Vi pratade i en och en halv timme :D Så otroligt skönt att veta at man har en nära kompis som också genomgår samma saker detta år :P Det kändes som om vi typ pratade i 10 min kanske, tiden gick så otroligt fort och sedan var det dags för henne att äta... Men otroligt roligt att prata med dig Julia :) (Om du läser detta ^^ )

Tisdag = skoldag som vanligt. Hade otroligt svårt att ta mig upp ur sängen imorse, det var så kallt i rummet xD ^^ Så jag ville helst bara ligga kvar i min varma mjuka säng ;) Men upp ur sängen behövde jag, så det var ju bara att göra det. Sen gick skoldagen relativt snabbt, längtar tills på lördag då jag ska med Mariana och kanske Kennedy till Indianapolis för att shoppa ^^ Sen på söndag blir det shopping igen men denna gång blir det i antligen Kokomo eller Lafyette med Searsha :D
Så det känns som om denna helg kommer bli super ;) Jag måset verkligen handla nya kläder, känns som om jag inte har något att ha på mig nu när det börjar bli kallare, så en shoppinghelg passar bra :)

Nu ska jag ta och göra något annat än att sitta och skriva detta inlägg ;)

Kram kram från det stora landet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0