Torsdag 10/07/10 & Fredag 10/08/10

Torsdag:
Igår hände det absolut ingenting speciellt, var ute och fotade lite efter skolan till våran fotografiklass. Det var det vi gjorde haha ^^

Fredag:
Idag var det en väldigt blandad dag med blod, svett och tårar, bokstavligt XD John ramlade och slog upp läppen så det rann blod över hela hans tröja. Jag grät pga hemlängtan xD haha Träffar man inte sina nära och kära på ett tag så kan man längata rätt lätt efter dom...
Vi vek och märkte kläder inför yard sale som vi ska ha imorgon. Men jag slipper stå och sälja, för jag och Kennedy ska till Indianapolis för att shoppa :D

Nu ska jag sova, ska upp om ungefär 6-7 h. Så jag vill ha lite sömn :P

Imorgon följer min kamera med oss till Indianapolis så jag hoppas på att få lite nya bilder ;) Sen kommer också lite bilder på huset som jag bor i, utifrån ;)

Nu ska jag sova, är supertrött efter att ha hjälpt till med kläder och andra saker inför imorgon i 5-6 h. Sp det ska bli skönt att krypa ner i sängen nu :)

Godnatt! Kramkram


Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Vänner för livet :D Oavsett hur långt bort nån är! Den här helgen kommer bli bäst! Du får hitta massa fina kläder ute på dina shoppingrundor. :) Kramkram, love ya!! <3

2010-10-09 @ 13:22:21
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0