Torsdag 10/14/10

Känner att jag börjar bli sämre och sämre på det här med att skriva men lite bättre blir jag med att ladda upp bilder ;) Så det kanske förhoppningsvis går jämt ut ^^ :D

Idag hände det inte så mycket förutom att vi hade nootbook quiz på matten idag. Då vi fick ett litet prov då vi skulle skriva vilka läxor vi hade ett antal datum och vilka exempel hon gjorde vissa dagar. Vi fick ha våran notebook på provet så det provet var bara att leta upp svaret och sen skriva ner det. Hon har det porvet för att se att vi tar anteckningar xD haha ^^

Juste sen nu precis innan jag gick tills sängs så har vi suttit och knytit band på hårtofsar för imorgon :P Då det är fotbollsgame och vi ska ha rosa tema för att stödja något med bröstcanser. Så det var många band som skulle knytas fast på 29 tofsar ^^ Kan ta en bild på dom imorgon så ni får se vad jag menar :P

Juste på mattelektionen igår så fick vi göra en sån här xD haha fick ett antal tal att lösa för att ta reda på vilka nummer några bokstäver var. Sedan fick vi byta ut bokstäverna i de olika kordinaterna till siffrorna. För att sedan dra streck mellan kordinaterna/punkter. Vilket blev en pumpa xD Detta var för att samla 3 extra poäng för att höja betyget lite ifall man ville :P Känns som om man börjat i 3an i lågstadiet igen haha

         

Nu ska det sovas, ska upp 6.20 som vanligt :P Kram och dröm sött för det hoppas jag ni gör just nu! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag önskar att matte c också var så där lätt! :D

2010-10-15 @ 15:12:39
Postat av: Josefin

Åhh, vilken gullig pumpa :D Sj räknar man ju intergraler på matten...

2010-10-15 @ 19:21:45
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0