Drug test...

Jaha, då fick man vara med om ett amerikanskt drog test idag xD haha ^^ Ska nog itne vara några problem att vara negativ till det. Om inte något är allvarligt fel på mig så att jag producerar någon drog i min kropp xD haha Men den chansen är nog minimal haha ^^

Men iallafall en polis kom in till mitt klassrum och sa att han skulle eskortera mig. Fick sedan gå tilla ndra sidan av skolan för att hämta en anna tjej som också skulle ta testet. Sedan gick vi till stället där de tog testet. Vi fick sitta på stolar längst en vägg på rad. Vi var väl sju tycken som satt där och väntade... Sedan var det våran tur att gå iväg, vi gick ut utanför skolan till en "van" hmm vet inte vad det heter på svenska... Men iallafall där tog de ett urinprov sedan var vi klara. Dags att gå tillbaka till klassrummet :P ^^

De slumpar elever som håller på med någon sport... Och idag var det min tur att göra det. Det är med jämna mellanrum som dom gör dessa tester men vissa elever som gått i skolan i 3 år och utövar sporter året runt har inte ens tagit ett drog test :P Men jag som kommer hit ett år får göra det xD haha Men men Det avr runt 16 stycken idag som fick göra det...

Då vet ni det och jag har en upplevelse mer att minnas xD

Nu ska jag sova!!! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så typiskt usa! kul grej iaf :D

2011-04-22 @ 21:37:51
Postat av: My

Vet inte om det var sen sa rolig upplevelse... Men men :P

2011-04-22 @ 22:39:41
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Hanna

det blir nog en rolig upplevelse när du kan återberätta den här hemma ;)

2011-04-23 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0