shopping + Pacersgame = fredag 2/25/11 :)

Igår var det fredag om ni inte redan visste det xD haha

Vi hade ingen skola och vi begav oss till Indianapolis klockan 12.00 :)
Det blev lite shopping :) Fick med mig två linnen och ett bälte... Behövs inför Florida som närmar sig med stora kliv.

Sedan åt vi på en jättegod pasta-restaurang. För att sedan bege oss till basketmatchen :D Otroligt stor arena med många åskådare!!! Häftig upplevelse var det :D Tyvärr förlorade Pacers med 9-10 poäng mot Utah Jazz...

Fick dock en vidrig huvudvärk när jag kom hem. Kändes som om hela huvudet skulle explodera :/

         

        

        

        
 
        

        

        

        

Det var lite bilder från igår, fredag :) 

Idag har det bara varit slappdag :) Pratat med familjen lite och innan det Hanna. Som "hittade" en mick på hennes laptop ^^ haha :D 

Sen blev det pizzabuffé med John, little John och Hunter. 
Strömmen gick ikväll också. Den var borta i ca 45 min. Vi tror det var pga en grävmaskin som höll på och gräva några hus bort. Men som tur var kom strömmen tillbaka :D

Nu ska jag krypa till sängs :) Ha det så bra! KRAMKRAM

        

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag visste att den fanns men den har krånglat tidigare, att man inte har hört och så och sen "la den av" för länge sen. Meeen, det gick att fixa via ett knapptryck :D likelikelike! kult med strömavbrott.. :p

2011-02-27 @ 15:06:22
Postat av: Jennifer

Haha, jag upptäckte ju en webbkamera när jag pratade med Hanna :P men jag har tydligen en mick också fast den ska vara ganska dålig ;) Varifrån kom den röda färger på era tungor?? ;O

2011-02-27 @ 21:24:48
Postat av: My

Haha Hanna!!! xD



Jennifer, den fina röda färgen kom från en godis haha ^^ Men det var en god godis så det gjorde inte så mycket och vi skrattade rätt mycket åt våra röda tungor :P

2011-02-28 @ 03:40:16
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0