Måndag

Idag har det vart en väldigt seg skoldag... Kändes som om jag skulle somna på varje lektion. Kanske berodde på min dåliga sömn natten till idag. Vaknade upp varje timme, så jag vaknade upp vid 1, 2, 3, 4 för att sedan gå upp vid 5 för att ha träning.

Sen efter skolan var det ingenting som hände. Var bara hemma och slappade efter skolan...
Ja, vi fick gå i skolan även om det var Martin Luther Jr. dag idag, medans vissa jobb och annat hade ledigt...

Idag har det vart en dag med mycket hemlängtan. Vet inte riktigt varför jag har haft det idag. Men men jag hoppas jag kan somna nu snart... Även om det känns som om jag kommer ligag och fundera så ska jag försöka att tänka bort dte med lite musik.

Ja, vi fick gå i skolan även om det var Martin Luther Jr. dag idag.

Nu måset jag plugga det lilla sista i matten innan testet imorgon. Sen blire att gå direkt till sängs för imorrn är det träning vid 5.30 som gäller igen.

Saknar er! PUSS & KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade inte ni ledigt idag?! :O de är ju Martin Luther King Jr day eller nått, vi var iaf lediga pga de!



Hoppas din hemlängtan blir bättre <3

Kram!! :)

2011-01-18 @ 04:11:51
URL: http://myamericanlife.webblogg.se/
Postat av: Milea

Hej! Jag kanske ska åka som utbytesstudent om 3 år. Men haken är att jag är inte så jätteglad att man måste ''gå om'' ett år. Alltså man kommer tillbaka där man slutade? Aja, hur tänkte du? Är det värt det? Och föresten, är typ high school som på tv-serien Glee? Kan du gemföra? Och hur ser/är en typisk amerikans kille i din ålder? :)

Kram!

2011-01-19 @ 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0