Akvarium

Idag nar jag vaknade upp kande jag absolut inte for att ga uts och springa XD sa det blev sangen en liten stund istallet :P haha sen bar det av till ett akvarium med hajar, alar, blackfiskar och andra trevliga varelser... Fanns ocksa faglar och delfiner ocksa :P sa dar var vi pa formiddgaen :)

sedan blev det lite vilande for migmedans de andra var nere pa stranden... Kande mig valdigt trott idag och sen tror jag att det var lite bra for mig att inte vara I solen idag ;) for lite solbrand var jag men det ska nog vara helt borta imorgon ;) och det ar absolut ingen farlig solbranna jag har fatt, sa det ar skont :) sa imorgon blir det stranden igen :)

imorgon ska jag verkligen upp och springa!!!! Annars vet jag inte hur jag kommer klara att komma tillbaka till track-traningarna...

idag at jag en jattegod lunch och middag :D lunchen var olika slags skaldjur!!! Och middagen var en god kycklingmacka med mozarella, pesto, tomatb :)

nu ska jag sova! Godnatt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0