dagens träning (måndag) = blodsmak... :(

Ush idag avr det inte roligt på träningen inte... Vi gjorde inte mycket men det var otroligt kallt att springa ute idag... Träningen började med uppvärmning 3 varv runt arenan = 1200 m. Sedan var det höga knän, indianahopp och massa andra olika övningar. Därefter följde lite stretch...  

Sen kom vi till själva träningen, det var bara 400m som vi skulle göra, på tid. Låter inte jobbigt, men i motvind och kallt väder så är det rätt ansträngande. Kändes som om mina ben skulle ge vika och jag höll nästan på att ramla när jag närmade mgi slutet HAHA ^^ Efter att vi kommit fram till målet såg ut som om alla skulle dö. Blodsmak i munnen fick rätt många av oss XD Så alla stod hukade och spottade i gräset.

Därefter blev det 800m igen i vanlig löpar-tempo. Följt av mag och ryggövningar. :P

Så såg våran träning ut idag haha ;) Ville bara dela med mig lite :P ^^ Vi gjorde inte mycket men jobbigt blev dte ändå :P

Nu blire att ta tag i läxorna som ligger på hög. Engelska, matte, historia! Låter roligt va? HAHA

Hoppas ni sover gott i era sängar ;)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Nina

Fin bakgrund på bloggen! :)

2011-03-01 @ 03:16:58
URL: http://ninakauppila.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ooh, låter jobbigt My! Men du är galet stark som klarar det :D Du kommer att vara i toppform när du kommer hem ;)

2011-03-01 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0