En till utbytesstudent i familjen

Jag kanske kommer att bo tillsammans med ytterligare en utbytesstudent i USA. Jag tror det kommer bli väldigt bra efter att jag hade vant mig vid tanken ett tag :) Det kommer kännas bra att veta att någon annan i ens närhet kommer vara i samma situationer som en själv. Vi kommer antagligen kunna prata med varandra om det och stötta varandra. Och sen att träffa en vän från ett annat land än USA gör det inte sämre :P 
Jag tror det kommer att bli väldigt bra.

Vad skulle ni tycka om ni skulle hamna i en familj tillsammans med ytterligare en utbytesstudent?

Kram/ My


Kommentarer
Postat av: Emma C

Hej!

När jag fyllde ut min ansökning ville jag inte bo tillsammans med en annan utbytesstudent. Men efter vissa omständigheter så blev det i alla fall så att jag skulle bo tillsammans med en annan utbytesstudent. Det är nog något av det bästa under det här året, jag och Ursula (från Nya Zeeland) delar rum och jag trodde aldrig att vi skulle komma varandra så nära. Jag har aldrig haft en syster förut men hon är det närmsta jag någonsin kommer att få (närmare än vad jag kommit mina två värdsystrar). Så det kommer säkert att bli jättebra, och det känns jätteskönt att ha någon som går igenom samma sak som du - någon som du alltid kan prata med :)



// Emma

2010-04-15 @ 01:11:33
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0