Värdfamilj

Som ni kanske vet så ska jag åka som utbytesstudent till USA nästa läsår. Jag ska till delstaten Indiana. Det är inte många som vet vart staten ligger, men nu vet ni att den ligger i mellanwestern. ;) Och jag tror det kommer bli hur bra som helst.

Jag fick min familj i mitten av februari och den kommer att betstå av en ensamstående mamma med tre barn 5, 12, 15 år. (Det är så jag har förstått det) Jag tog kontakt med dom ungefär en vecka efter att jag fått den och jag tycker att mamman verkar jättebra. Jag har tyvärr inte haft någon kontakt med mina blivande syskon än, men det hoppas jag att jag kommer ha haft innan jag åker den 8 augusti i sommar.

Just nu ligger vår kontakt lite under is men jag tycker det är lite svårt att veta vad man ska prata med dom om. Jag har ingen aning om hur dom är som personer eller hur dom bor. Men jag har fått känslan av att jag kommer få det jättebra hos dom. Så jag är väldigt nöjd med min placering än sålänge. Har ni några föslag på vad man kan prata med ens blivande värdfamilj om, så äre bara att skriva en liten kommentar ;)

Jag kommer nog snart berätta lite mer om vad jag vet om mitt blivande utbytesår i USA.

Ha det så bra!
Många kramar/ My

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Sv: men åhh vad skönt att ha fått värdfamilj ändå:) Vart har du hamnat?:)

2010-04-03 @ 19:11:37
URL: http://jonatantantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0