Torsdag 12 Augusti

Idag fick vi åka till en slags vaccinationsmottagning. Det tog 4 timmar för oss att få två sprutor. Jag kan inte förstå hur dte kunde ta så lång tid... Det var väldigt varmt och vi fick stå och köa i solen i 3 timmar, sen blev det ännu en timme att vänta. För att sedan få våra sprutor. Jag har absolut ingen aning om vad dte var för sprutor som vi fick, men vi behövde dom för att få gå i skolan xD Så vad skulle vi göra??

Föresten så behövde jag köpa en ny telefon här för några dagar sedan. Jag tycker om den såå mycket :D
Den kostade bara 50 US dollar men tyvärr kommer det kosta upp emot 81 dollar per månad. Motsvarar ungefär 590 kr eller något sådant. Det är mindre roligt, men jag har då gratis samtal och sms både att ta emot och skicka. Sen har jag också gratis internet :D

Här är min nya mobil :D 

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0