Fredag 12/17/10

Hej hej!! känns som om det var ett tag sedan jag skrev men det var i onsdags xD Och igår försökte jag skriva men blogg.se ville inte logga in mig :P men men Nu har jag jullov!!!! :D SUPERDUPER SKÖNT :D ^^ HAHA

Igår blev vi tvingade till skolan pga våran tävling på kvällen. Kom på andra plats med nytt personligt rekord fick igår 160.25 :D haha supernöjd. Lite surt var det att komma tvåa då ettan hade endast 0.75 poäng mer xD alltså 161.00

Men men är glad ändå, nytt PR är ju inte fy skam xD

Nu blir det städning och sen måste vi förbi Walmart för att fixa en liten julklapp tills ikväll. Då vi har swimming
X-mas Party ^^ sen efter dte är det basketboll match då vi ska uppträda med vår partnerdans i halvlek. För att sedan åka hem till vårat hus för att ha ett litet party för Beryettes här också XD
haha Så fullt upp ikväll blir det. Och dessutom kommer Marianas bästa vän hit från Michigan som ockås är en utbytesstudent från hennes stad i Brasilien.

Nu måste jag gå. Hoppas ni har det bra! KRAM

Kommentarer
Postat av: johanna

åååh vad skönt med jullov! grattis till det och framför allt till andraplatsen, shit vad kul :D

2010-12-18 @ 07:13:14
URL: http://lemoineiusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0