Fredag

Nu är det bara 50 dagar kvar innan jag åker. Det ska bli så otroligt roligt, jag längtar hur mycket som helst.

Idag ska jag till YFU´s förberedelseläger i Stockholm och träffa andra utbytesstudenter som också ska åka detta år. Vi ska få höra hur det är att vara utbytesstudent och lite så. Men vi är också där för att träffa de andra studenterna :D Ska bli så roligt att träffa dom som man har haft kontakten med på facebook och lite så :)

Just nu måste jag åka iväg till skolan innan jag ska till Alnäs för att jobba :) Ska till ksolan för att lämna in pappret om studieuppehåll som jag inte har lämnat. Jag hade ingen aning om att det skulle in ett papper på det :S Fick veta det på skolavslutningen men då var dte lite för sent xD haha

Nej, nu måste jag åka. Ingen uppdatering på några dagar, har lite för mycket annat ;)

Ha det så bra! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0