80 dagar kvar!

       

Nu äre bara 80 dagar innan min resa börjar.

Och det var 47 dagar sedan som jag startade denna blogg. Det känns som om det var rätt nyligen jag gjorde det, men nej där har jag fel.

När jag tänker på det så börjar jag inse hur fort tiden går och hur lite tid jag har kvar här hemma innan jag åker.

Det är ännu mindre tid kvar i skolan. På fredag är det exakt tre veckor kvar :/
Jag funderar på hur jag kommer klara mig utan klassen sen när jag kommer tillbaka. Det kommer kännas väldigt konstigt. Kan nästan slå vad om att den nya klassen inte kommer vara bättre än min nuvarande, även om vi kan vara lite pratiga ibland ;) Men tänk hur det skulle vara med en väldigt tyst klass, hur roligt skulle det då vara att gå i skolan varje dag?

Men sen så längtar jag såklart tills att jag åker. Vill så gärna träffa dem som jag ska bo med i nästan ett år :) Tror absolut inte att jag kommer ångra mig. Det känns som om jag har fått en väldigt bra värdfamilj där borta. Hoppas bara man hittar lite vänner där också, så kommer det nog bli ett kanonår :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0