Fredag 11/12/10 + lördag 11/13/10

Igår så var jag och köpte en baddräkt!! Trodde aldrig att jag skulle köpa en baddräkt nu haha, men nu har jag gjort det. En svart och röd blev det. Sedan efterd et åkte vi till en läkare för att få intyg om att jag är frisk så att jag kan få börja träna. Så nu är det simhopp som gäller!! haha :D

På kvällen blev det filmkväll hos Searsha med Henrike och henne. Trevligt sen blev det övernattning där också :)

Åkte hem vid 12 tiden, sen så har det blivit en slappdag. Pratat med Johanna som är i Ohio. Trevligt med en pratstund med henne :) Det får vi göra om!!

Nu borde Gina och Hunter komma hem från Chicago snart tycke rjag. Så att vi kan börja titta på alla Harry Potter filmerna innan den nya kommer ut på bio på fredag... De har vart på en trip med skolan för att besöka ett museum och sen för att shoppa lite innan dom åkte hem. Tyvärr fanns det inte plats för mig och Mariana att följa med, men det får bli Chicago en annan gång istället ;)

Ha det bäst! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0