Lördag 11/20/10

Då var denna dag över. Vissa dagar bara flyger iväg känns det som. Vaknade vid 7 för att vara på skolan vid 8 då vi hade en koregoraf som kom för att lära oss en dans. Var där till lite över tolv. Sen åkte vi iväg till en mexikansk restaurang för att äta luinch :) Jag och Hanna delade på en fajita quesedilla med kyckling :) Supergod haha ^^

Sen var det ju juldekorering så nu är huset pyntat :P och fint blev det :)

Efter det tog jag en två timmars tupplur haha Men den var väl behövd kan jag ju säga. Har gått upp runt 5 tiden hela denna vecka, då jag har haft träning klockan 5.45 varje dag och sen var i skolan till 3.10 för att sedan ha träning igen från 3.45 till 6. Så denna vecka har det vart fullt upåp med träning och skola. Och det kommer bli så varje vecka nu. Men roligt är det :)  Men tog iallafall igen lite sömn från veckan genom den tuppluren.

Sen åkte vi iväg till Kokomo för att titta på Logan tjejernas basketmatch. Tyvärr förloradde vi men men ;) Därefter åkte vi iväg till Buffalo Wild Wing för att äta. Men jag var inte så hungrig så det blev inte så mycket mat för min del :P Det var Ultimate Fighting Championship på tvskärmarna där. Trodde aldirg att jag skulle kolla på något sådant förrut. För det verkar bara vara helt knäppt att folk vill fightas så som de gör. Men på något konstigt sätt var det rätt underhållande :S Folk satt och skrek och man drogs till att titta på det.

Bild på en av våra två fina julgranar
           

Ha en bra dag! KRAM
     



Kommentarer
Postat av: Lisa (L-N)

Oj, jäklar! Verkar som att "less is more" inte riktigt stämmer i USA på julen :P

Hoppas du har det jättebra, kram! :)

2010-11-22 @ 08:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0