Måndag 11/1/10

Nu skolvecka, ny månad ^^ Jaha då var det lilla lovet över :/ Men det var roligt sålänge det varade :P Inte så ansträngande dag i skolan vilket var skönt. Efter skolan tog jag och Mariana en promenad till Mcdonalds haha. Träffade några kompisar där, så vi fick skjuts hem och jag pratade med familjen hemma i Uppsala. Efter ett tag kom kompsarna tillbaka hem till oss och vi pratade, lyssnade på musik, kollade facebook, åkte till Walmark, och lite mer saker hann vi med också ^^ :P Och nu sitter jag här och skriver detta inlägg ^^ Och nu är det dags att sova efter att jag lagt upp tåv av bilderna fårn Halloweenpartyt.

       

       

Tack för denna gång, skriver nog igen imorgon! KRAM

PS. Om ni undrar vad jag var för något så var jag Robin Hood xD ^^ haha

Kommentarer
Postat av: Josefin

En snygg robin hood! ;) HEHE :P KRAM!

2010-11-02 @ 10:40:07
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0