Fredag 10/15/10

Skriver detta inlägg för andra gången nu. Första gången försvann :/ Kanske blir lite kortare nu men det är ju bara lättare för er att läsa ;)

Idag var det sista fotbollsmatchen för denna säsong. Så inga mer fotbollsmatcher att gå på. Ovh det var en bra avslutning på denna säsong med en vinst såhär på slutändan ;) Efter matchen var det dans  :) Roligt roligt då, men nu strejkar mina fötter xD haha

Nu väntar sängen, är väldigt trött. Och ska vara i skolan kl 8 imrogon bitti. Ja, jag vet att det är lördag. Men vi ska typ ha något möte om söndagens plåtning med Beryettes för en kalender.
Senare imorgon (lördag) så ska vi antagligen åka till Purdue och kolla på deras homecoming game :P

Nee, nu ska jag somsagt sova! Godnatt!

Stor kram från mig här i USA ;)

Btw. Hörde att det hade snöat lite idag hemma i Sverige ^^

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det snöade i fredags (den 15e) men det var inget som låg kvar, som tur var! :)

2010-10-18 @ 21:58:04
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0