Onsdag 10/20/10

Idag har väl inte vart den roligaste dagen. Haft en del hemlängtan idag. Har ingen aning varför men det känns att man inte har sina underbara vänner och sin kära familj runt omkring sig varje dag. Ibland kan det kännas rätt tomt även om jag har folk att umgås med och så. Det känns bara väldigt konstigt att vara ifrån alla där hemma spelar ingen roll om jag kännt er i hela mitt liv eller om jag bara kännt er ett litet tag, jag saknar er ändå. Jag har haft det bra idag. Visst hjälte det lite att göra saker idag. Men det är ändå inte lika roligt när tankerna om er där hemma finns inom mig. Jag hoppas ni har det bra där hemma! Ni ska veta att ni alltid kommer att finnas för mig. Även om vi kanske inte pratar så ofta. Så ska ni veta att jag aldrig kommer glömma bort er!

Idag i skolan under andra perioden hade vi information om caps & gown. Vi skulle få reda på hur man beställde dom och vilken storlek och så. Efter informationen bad personen som hade hand om det att alla utbytesstudenter skulle komma fram till honom. Vi stod och pratade med honom och han bad oss alla att uttala våra namn som vi säger det i vårat hemland. Blev rätt mycket skratt kan jag ju säga när han försökte uttala dom xD haha
Iallafall nu ska jag komma till det som jag ville säga ^^ Företaget som vi köper det av kommer erbjuda caps and gowns gratis till alla utbytesstudenter :D De kostar runt 30 dollar annars, så det var rätt generöst av dom :)

Annars så hände inget speciellt i skolan. Jag fortsätter jobba på min superhjälte i cpmmercinal art. Vet inte om jag har berättat om den :P Men iallafall det gör jag nu ^^ Kommit upp med iden och skissat ner den och nu ritas den i datorn med Illustrator :D Roligt är det, men rätt så svårt. Blir det bra så kanske jag lägger upp den här i min blogg, men vi får se ;)

Efter skolan åkte vi hem till Laura och kollade på lite tv och baar umgicks. Carlos kom över efter ett tag också och vi kollade på massa roliga youtube klipp :P

Nu ska jag krypa ner till sängs. Ny dag imorgon ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

<3

Ungefär som vår mösprovning här då bara at vi får betala för våra (fast annars skulle du ju behöva betala dubbelt...) :)

Lägg upp den när den är klar, jag vill se! :) KRAM!

2010-10-21 @ 17:45:59
Postat av: Hanna

Du har oss kvar, varje dag, trots att du är i USA nu! Älskar att du är inne på msn så mycket så att vi kan snacka :)

Håller med Josefin, lägg upp superhjälten när den är klar! :D Kraaam <3

2010-10-21 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0