Onsdag 09/08/10

Idag efter skolan var jag och Mariana ute och gick i 2 timmar. Under den tiden tog vi våra bilder till fotografiklassen  :D Vi fotograferar med gamla kameror, så allt måste göras manuellt. Sen så ska vi framkalla negativ som vi sedan använder för att framkalla själva bilderna i svartvitt :) Ska bli otroligt intressant att se hur dom bilderna blir xD  ^^

Idag i skolan så fick alla utbytesstudenter gå till Yearbook-rummet för att skriva lite om sig själv och ta foto. Det ska sedan in i en sida som handlar om alla utbytesstudenter.  haha Fick även mitt första hallpass för att kunna gå i korridoren till rummet :P 

      

Kommentarer
Postat av: My

Haha, det är inte sant! Vi har samma mellannamn också ^^. Heter My Elisabeth Erixon haha. Om de föröker uttala mitt namn som jag säger det låter det som Mui eller Muuu, men jag säger att de kan kalla mig "Mi" vilket låter som engelskans "Me" och det är lite förvirrande ibland men det får jag leva med haha.

2010-09-10 @ 06:08:33
URL: http://myknut.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0