Torsdag 5/14/11

Skolan idag var som vanligt... Därefter blev det tävling!

Busschaffisen virrade bort sig så istället för en timme tog det en och en halv timme för oss att ta oss dit XD haha ^^

Våran skola förlorade totalt, men det hade vi räknat med :P För skolan vi mötte, West Lafyette är en skola med väldigt bra atleter!

Själv slutade jag på tredje plats i länghopp (Varsity), sjätte plats i 400 m (Varsity) och första plats i 4x400 m (Junior Varsiy). Så detta var helt okej :) Dock är jag inte hunra procent att jag kom på dessa placeringar... Men det var vad folk sa till mig xD Det är otroligt svårt att veta hur man placerar sig under tävlingarna... Man håller inte koll helt enkelt, för mycket saker som pågår under samma gång...

       

       

       

Så var min dag över nu också! För nu ska jag sova!

Natti Natti <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stoort grattis till dig my! Och vad brun du är :D

2011-04-15 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0