Lördag 1/22/11 = NCC hela dagen

Ja, idag har det bara blivit tävlinge för hela slanten. Vaknade vid 6 för att bara dra på mig kläderna och bädda sängen. Sen bar det av till skolan. Bussen skulle avgå vid 6.45 men lite försenat blev det så vid sju så åkte vi iväg. Bussresan tog närmare två timmar till Indianapolis. Sov lite halvt om halvt och 10 min innan vi var där så ville våran coach att vi skulle börja stretcha i bussen xD haha Så där satt vi på sätena och stretchade ^^ Måste sett roligt ut kan jag tro... :P

Iallafall när vi kom fram så började uppvärmningen vid 9. Så då var det bara att gå upp på brädan och börja träna. SOm tur var så var det otroligt varmt vatten :D Vi hade en egen pool för simhoppningen, så vattnet där är uppvärmt så att det passar oss simhoppare :) Btw denna hall som vi var i idag är det otroligt många olympiska mästare som har tränats i ;) Både simmare och simhoppare. Lite coolt måste jag säga ^^

Vid 10 så drog tävlingen igång. Först en runda med 5 hopp. Sen blev det dags för coachmöte efter det då vi under den tiden fick värma upp igen. Sen blev dte tävlingsdags igen, då det var dags för våra nästa 3 hopp. Och därefter började simmtävlingen... Så ett litet uppehåll där igen. Men vi fick såklart träna under den tiden också...
Sen blev det ännu mera tövlign för oss. Två simhoppare blev utslagna efter de första hoppen. Så vi var 16 stycken kvar som hade yttligare 3 hopp.

Jag slutade på femte plats av arton idag :D Otroligt nöjd kan jag säga :)

Bild på hallen som vi var i idag :)

         

         

En bra dag blev det, även om vi kom hem vid nio :) KRAMKRAM

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0