Söndag + måndag

Igår (söndag) Så vaknade iv upp vid 9 för att göra iordning oss för atts edan gå i kyrkan. Därefter begav vi oss till Kokomo för att äta frukost/lunch och sedan leta skor till Hunter för Sweethearts, en dans som är den 5 feb.
Sen blev det bara att ta det lugnt på kvällen :)

Idag (måndag) Ny skolvecka, med nya utmaningar och nya roligheter :)
Träning imorse. Sen en helt vanlig skoldag. Fick svar från organisationen som jag skulle ha åkt till Hawaii med. Och jag kommer få tillbaka mina 200 US dollar som jag redan betalat så dte var en roligt nyhet :)

Och nu ska jag plugga matte för imorgon är det matte quiz... Sen blire läggdags om någonnågra timmar. För imorgon har vi en tävling igen. Ja, jag vet vi har väldigt många tävlingar här... Och nästa tävling som vi har efter imorgon är på torsdag xD haha Och då är det också Senior/exchange student night. Då de tackar av oss för denna säsong. Både skönt men tråkigt blire. Då man inte kommer träffa laget varje dag... Dag ut och dag in. Men samtidgit så kan man sova till 6.45 varje skoldag istället för 5.

Men nu måste jag gå. KRAMKRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0