Söndag = shopping :) HAHA

Igår så var jag hemma hos Giorgia för att hänga lite med henne :) Pratade, sjöng happy birthday till hennes mamma som fyllde år + gjorde lite scrapebooking :)

Sen idag så gick vi i kyrkan, därefter blev det frukost/lunch på Silver Lake med hela amerikanska familjen + min amerikanska mormor och morfar. Sen efter det begav jag, Searsha och Mariana oss av för att åka till Lafyette för att shoppa lite. Kom hem med dendel saker som jag behövde :)

Ett par skor som jag kan använda i skolan :)

   

Ett par klackade skor till skolans dans på lördag

   

Ett par flipflops till vi åker till Florida och till sommaren

   

Troligtvis dagens bästa köp. En Skjorta från Aéropostale skulle kostat runt 280 kronor men köpte den för 130. En väldigt tunn bomulls skjorta till sommaren :D

  

2 långärmade tröjor från Aéropostale (olika färger)

  

Och sist men inte minst ett par jeans, tyvärr finns dom inte på bild...

Allt detta inhandlades för endast 740 svenska kronor :)

Och det bästa av allt. Jag behövde allt som jag köpte :P ^^ haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh, ekonomisk shopping det gillas! Fint var allt dessutom :D btw, nu fick jag en jättestor önskan. Kan inte du ta lite kort inomhus, på ditt rum och så och lägga upp på bloggen? ;o



PS. Nyköpta skorna PÅ den bärbara datorn.. brist på plats? ;D kramkram

2011-01-31 @ 13:36:59
Postat av: Jennifer

Så avundsjuk!! vill ha skorna;)

2011-02-01 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0