1 VECKA!!!

Nu är det exakt en vecka tills jag sitter och väntar på mitt andra flyg! Då jag redan avvarat ett flyg på en timme :P Köpte ny resväska igår ;) Blev ett paket av 4 stycken olika för ca 450 svenska kronor :) Så blilligt blev det ;) i priset medgick en mellanstor check-in bag, stor handbaggage (rullande), en datorväska med handtag som jag kan ha datorn i och sen en liten nessesär som jag kan ha saker med vätskor i och lägga i check-in baggaget :)

Så det var hur det blir med mina väskor ;) Kommer ha iallafall 2 resväskor (rullande) behöver jag en till så kommer jag ta mitt sportbaggage :) Sen en stor handbaggage ;) :P haha

Känns som om det kommer bli lite svårt att bära runt alla baggae men jag får väl ta och hämta en "vagn" :P haha

Nu ska jag börja gå igenom alla papper som jag samlat på mig under detta år här borta!

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0