En Vecka!!

Nu har det gått exakt en vecka sedan jag kom hem... Känns ganska skönt samtidigt som jag saknar alla där borta i USA :/

Fredagen förra veckan landade jag på Arlanda :) Där jag möttes as min kära familj och två fin fina vänner :)

Lördagen var min födelsedag och mina närmaste kompisar kom och hade en överraskningsfest för att jag fyllde år + att jag hade kommit hem :D Otroligt överraskad blev jag :) Och rolgit hade vi!

Nu hade jag tänkt att säga adjö till denna blogg nu när jag är hemma igen :P Men tack så jättemycket ni som läst den under detta år!

Ha det så bra!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Myyy! Jag kommer att sakna din blogg!! Kan du inte fortsätta att blogga lite då och då trots att du är hemma igen? (a) kraam <3

2011-06-18 @ 18:37:15
Postat av: my

tack för en superbra blogg och härligt att resan hem gick bra :)

2011-06-30 @ 01:28:29
URL: http://myknut.blogg.se/usa
Postat av: sofie

hej jag har en jätteviktig fråga!!! snälla svara !!!! tycker du att det var för sent att åka när du åkte?? skulle du om du fick göra om det åkt tidigare?? :D

2011-09-18 @ 19:22:18
Postat av: My

Nej, det tycker jag verkligen inte... Jag var inte mogen att åka efter mitt första år på gymnasiet. Så det var ett naturligt val att åka efter tvåan :) Och nu när jag kommit tillbaka så har jag bara ett år kvar på gymnasiet istället för två ;) Jag skulle inte åkt tidigare om jag skulle få välja nu i efterhand ;) Hoppas svaret inte kom alltför sent... Kram

2011-10-05 @ 00:01:43
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0