Tisdag 5/31/11

Imorgon (onsdag) ar det Juni!!!! Kan inte forsta att det har gatt nastintill 10 manader sedan jag lamnade det trygga i Uppsala!!! Det ar snart dags for mig att avsluta detta ar som jag har haft har borta och det kanns otroligt konstigt. Vanner som man har skaffat sig maste man ta farval till och familjen som tagit hand om mig kommer inte bli lattare att saga adjo till... Usch, det ar sa jobbigt att tanka pa! sa nu ar det slut pa det skrivandet for idag!

Imorgon (onsdag) ar det ocksa alla treor som tar studenten hemma i Uppsala! Kan bara Gratulera allihopa! Min "gamla" klass och alla mina kara vanner!! Saknar er och jag onskar jag kunde vara hemma sa jag far se er springa ut och komma till era mottagningar... Men tyvarr sa fungerar inte det, sa jag far noja mig med att se bilder och hora er beratta om det! Men jag hoppas ni far en underbar dag! Och att regnet haller sig borta!

Godnatt for nu ska jag sova!

PS. detta inlagg ar skrivet hemma hos Giorgia darav inga svenska bokstaver ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0