blandad dag kan man saga

Vaknade forst upp en timme senare an vad jag forst hade tankt. Men det blev anda en springtur, vilke var skont :) darefter blev det stranden for nagra timmar... Foljt av poolen haha :P och daremellan traffadde vi lite folk fran Logansport (staden dar jag bor) Senare pa kvallen blev det att aka med Hannas familj for att ata och ga runt bland lite olika affarer ;) blev inga inkop ^^ Darefter skulle jag och Hanna bege oss hem och vi tankte da ga hem, men traffade ett par killar som vi traffat nagra dagar tidigare. Det visade sig att Mariana, Hunter och Rachel skulle traffa dom, sa det var darfor dom stod dar och vantade :P men nar jag och Hanna motte dom sa fragade dom oss om vi ville ga hem till dom ocksa ;) sa det gjorde vi... Dar blev det lite bad I deras varma pool och en massa snack :)

detta var min dag I stora drag XD haha nu ska jag sova for att ga up kl 6 for att aka till Orlanda for att ga till en Harry Potter theme park :)

sov sa gott!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha my raggar killar i florida, det gillas! :D <3

2011-03-24 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0