Fredag :)

Äntligen fredag!!! JIPPI!!!!! :D HAHA

Iallafall igår blev det en sen hemkomst klockan 23.30 med bussen från tävlingen. (bilder kommer imorgon, då jag laddat över dom från kameran till datorn) Somnade inte förrens vid 1.30
:( Sen gick man upp 4,5 h senare... En trött skoldag blev det :P Sista dagen för betygen för dessa 9 veckor, så lämnade in alla anteckningar och så i varje klass för betygsättning ;)

Efter skolan blev det träning :) Blev lite löpning runt runt och återigen runt på löparbanan :P För att sedan träna på att starta med start-block ;) Roligt :D

Kom nyss hem från Laura där vi träffades några stycken för att titta på en film och prata :) De beställde pizza men åt inget pga att jag redan ätit innan jag kom dit, så jag var redan proppmätt^^

Nu blire sängen för min del :D Godnatt! KRAMKRAM

PS. En vecka till sedan bär det av till Florida för lite värme, sol och bad :D

Kommentarer
Postat av: Sarah Agneryd

Hej! vad spännande dina poster är! kommer med all säkerhet läsa på din blogg lite mer! :) Ha en rolig helg ;)

2011-06-29 @ 22:16:40
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0