Onsdag 3/16/11

Idag var det en väldigt hår träning efter skolan... Först började vi med att jogga 2 varv = 800 m. Sedan var det höga knän och så vidare och därefter blev det 400m, 300m, 200m, 100m, 200m, 300m, 400m sprints... Och allt detta gjorde vi på tid eller på maxspeed... Rätt trött efteråt var man, kan jag säga. Det kanske inte låter så jobbigt, men det är det. För inte mycket vila emellan är det heller :/

Sen blev det till att stressa hem för atts edan vara på swimmimng banquet klockan 18 :) Man har som en middag efter säsgongen då coacherna Håller tal och pratar om årets säsong och ger ut lite awards och Varsity letters ;)

Fick Varsity letter från simhoppet men sedan fick jag också ett award för mental attitude :D Totalt var det 8 eller 10 stycken som fick ett award. kommer inte riktigt ihåg :P Men iallafall hälften gick till tjejer och hälften till killarna. Så det var inte många som fick det, men jag var en utav 50 stycken i laget :D Så det var oväntat och roligt :D

          

          

Nu sista dagen i skolan imorgon innan det bär av till Florida... Tyvärr kommer det nog inte bli många uppdateringar unde den veckan. :/

Nu ska jag sova. godnatt!! <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis My!! Sjukt stolt över dig :D förvånar mig inte att du har en positiv inställning ;)



Saknar dig massa och är bara sådär lite smått, liiite, avundsjuk på att du åker till florida på fredag :) men du får ha det bäst där och sola lite åt mig! :D kraam <3

2011-03-17 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0