Onsdag 3/2/11

Äntligen mars!! :D Längtar otroligt mycket tills den 18 lr 19 :P Kommer inte ihåg vilken dag vi påbörjar bilresan ner till Florida :D Ska bli otroligt härligt att slippa skolan för en vecka och få lite sol och bad istället ;) Tackar man inte nej till såhär efter en vinter ^^

Idag på träningen blev det till att cykla på träningscykeln pga att jag jag har ont i mina benhinnor... Så det blir cykel för mig nu denna vecka sedan får vi se om det blir bättre tills nästa vecka så att jag kan springa igen ;) Håller tummarna, för det är otrolgit mycket roligare att springa än att sitta på en cyekl i ett rum helt ensam...

Nu blire läxor för min del :(

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0