Onsdag 3/9/11

Nio dagar tills det är loooov!!!! :D ska bli otroligt skönt tat komma ner till lite värme och sol :) Blir en vecka i florida med min värdfamilj ;)

Fick reda på att jag kanske kommer få gå på ett amerikanskt bröllop på lördag :) Var en kompis som frågade mig om jag ville följa med henne och hennes familj ;) Så det ska bli lite roligt om det nu blir av ^^

Imorrn är det första track tävlingen. Så imorgon kommer det inte att bli någon uppdatering. Kommer inte komma hem förrens mellan 22-23... Så det blir rätt sent :P Så det får bli ett inlägg på fredag om tävlingen och så ^^ Även om jag inte kommer tävla så känns det rätt roligt att åka med och hejja på laget :D Och så får jag se hur en sådan tävling går till ;)

Nu ska jag ta och sova! Två test/prov i morgon, Matte och sedan Historia :/ Så önska mig lycka till hehe ^^

Godnatt! Bamsekramar från mig till er som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0