Söndag 3/6/11

Idag är det söndag, så det betyder skola imorrn... Men först kan jag ju berätta lite vad som har hhänt denna helg ;)

Fredag:
Vi hade en kort kort träning pga av basketmatchen som var. Logansport vann och gick vidare till lördagen ;) Efter matchen blev det Applebees först med Gina och hennes vänner då jag väntade på att Mariana skulle komma dit med några gemensamma vänner som vi har :D Dom hade innan det varit på en annan utbytesstudents systers födelsedagskalas. Jag kände dock att jag hellre ville gå och se basketmatchen så det gjorde jag med några andra kompisar :D

Lördag:
Vaknade upp vid 8 för att vara voluntär på ett bowlingevent för barn, där dom samlade in pengar till barn som inte har det så bra ställt. Min värdmammas pizzeria var där och delade ut fri pizza mot en biljett som personer fått i entréen. Så där var vi från 9-16. Delade ut mer än 450 bitar pizza vilket motsvarar runt en 60/70 stycken hela pizzor.

Därefter åkte vi hem spelade lite xbox 360 dance central med två kompisar. För att sedan åka iväg och titta på matchen som vårat lag gick vidare till från fredagens game ;) Tyvärr förlorade vi riktigt stort :/ Men men

Söndag:
Idag har det bara varit slappdag ;) Pratade lite med familjen där hemma :) Sen blev dett att vi åkte och handla lite mat och nu är jag hemma igen. Får se om jag tar tag i alla mina foton och sortera dom lite för att sedan ta några och framkalla.

Detta är hur min helg förlåt att jag är lite dålig på att uppdatera just nu men jag gör så gott jag kan ;) haha

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0