Tisdag 3/15/11

Ännu en dag närmare fredag, då vi åker :D Ska bli otroligt skönt att inte behöva gå till skolan på fredag och inte heller nästa vecka ;) Tar ledigt från skolan nu på fredag då vi lämnar huset klockan 10 för att påbörja våran 18 h långa bilresa ner till Florida! Vi kommer dock stanna någonstans på vägen för att övernatta, dock vet jag inte riktigt vart det blir någonstans :P Sen kommer vi att vara framme på lördagen mitt på dagen någongång :D

Idag var det sista dagen för våran funraising :D(funraising = när man säljer produkter för att tjäna pengar till någonting i detta fall våra uniformer för friidrotten) Haha, sålde bara en produkt när vi hade som mål atrt sälja 20 stycken var... Men jag försökte iallafall, mer kan man inte göra! men det är skönt att det är över nu även om jag kommer att behöva betala nu istället :/

Igår fyllde min fina vän Julia 19 år!! Så ett stor grattis till henne i efterskott. Var lite för trött igår kväll för att skriva ett litet inlägg. Men men... Jag hoppas hon hade en underbar födelsedag även om den firades på andra sidan jordklotet än var den brukar firas ;) Vi får se till att fira lite när vi är tillbaka i Uppsala. Och då får vi ta igen allt vi missat haha ^^



Nu blire till att sova :) Näst sista skoldagen innan det är LOV!!! :D

Kommentarer
Postat av: julle.

Tack sa mycket my! Alskar dig, du ar sa sot! :) kan inte vanta tills vi ses igen i sommar! Ha det bast i Florida vannen <3

2011-03-21 @ 03:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0