Tisdag... Vet inte vad jag ska skriva!

Usch har lite ångest över att jag aldrig har något roligt att skriva om! Vill bara att något ska hända... I och för sig åker vi till Florida nästa Fredag och på torsdag blire första tävlingen med track :) Även om jag bara är alternate :P Haha kommer inte på vad det svenska ordet är... Hmm en person som inte är beräknad att tävla men som gör det om något händer någon annan :P ^^ HAHA reserv kanske man kallar det ;) aja iallafall är rätt glad att jag blev det för jag har ju inte sprungit senaste veckan... Så det känns roligt för alla får inte ens åka med det är bara de tävlande + reserver ;) ^^ Så det känns roligt :D

Vanlig skoldag idag. Sen träning och efter det blev det att gå till skolans aula och titta på skolans körer ;) Har nämligen en värdsyster som är med i mellanstadiets kör och det är blandat från mellanstadiet till gymnasiet som har en konsert tillsammans ;)

Nu blire att lyssna på musik på min kära Ipod :D Sen blire sovdags ;)

Saknar er!! Bara 3 månader kvar! Känns otroligt konstigt för tiden har bara flygit förbi. Känns absolut inte som omd et var 7 månader sedan som jag sotd på Arlanda flygplats! Kommer kännas otroligt jobbigt att åka härifrån när dessa månader är över... Att inte veta när man kommer tillbaka eller om man ens kommer se vissa igen är en jobbig tanke att ställa sig. Men samtidigt saknar jag er och det som jag är uppvuxen runt, kommer verkligen uppskatta allt mycket mer tror jag. Uppskatta vänner och familj är jag helt säker på att jag kommer göra iallafall!!!!! <3 Älskar er!

Dessa bilder är från sista tävlingen på hemmaplan då dom tackade av oss... Bilderna togs efter att tårarna slutat rinna ner för kinderna. På mig men också på några otroligt snälla individer som jag har träffat geniom simningen! Som jag kommer att sakna otroligt mycket!!





Usch vad det gör ont inombords att veta att man inte kommer att vara här mera än dessa tre sista månaderna... Men men det kommer gå över förhoppningsvis. Och jag får se till att spara ihop pengar till flygbiljett tur och retur så att jag kan hälsa på :)

Ursäkta detta långa inlägg!

Hoppas ni sover gott! KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0