Torsdag 3/17/11

Jaha, då var denna skolvecka förbi för mig :D Så imorgon påbörjas resan mot Florida!!! Blir en 13 timmars bilresa imorgon för att sedan fortsätta 5 h till innan vi är framme ;) Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Packat färdigt nu och torr jag har fått med mig allt ^^ Bara att hålla tummarna, för nu har jag inte en mamma att fråga om jag har packat i allt eller inte...

Appråpå familjen så fick jag en otrolig hemlängtan idag... :( Känns så konsigt att åka på semester utan ens familj som vi alltid gjort. Utan nu ska jag åka iväg med min amerikanska värdfamilj, men jag hoppas det blir bra ändå ;) Iallafall pratade först med Lisa och Pappa och sedan blev det resten av familjen några minuter senare. Det var otroligt roligt att prata med er, även om det följde många tankar med det... Men ni ska veta att jag älskar er otroligt mycket även om jag inte ser er varje dag nu när jag är här... Och jag kommer tänka på er när jag är i Florida, kommer bli så automatiskt. Men det kommer inte bvara dåliga tankar, det kommer bara komma tillbaka gamla fina minnen från andra semestrar vi gjort ;D

Firade Laura som fylller 17 imorgon. Så vi åt på Applebees :D Och roligt hade vi ^^

Tyvärr kommer det nog inte bli många upplägg från Florida... Men ska försöka skriva lite i bloggen genom mobilen om det vill fungera, men vi får helt enkelt vänta och se ;) Iallafall blire inlägg och förhoppningsvis många bilder nästa vecka då vi kommmit hem ;)

Nu blire sova! Godnatt!!!

Älskar er min kära, underbara familj där hemma i Uppsala!!!! <3 Saknar er!!!!

Puss och Kram

Btw så är det 222 dagar sedan jag kom hit ^^ xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0