trött...

Tyvärr blir det inga bilder här idag... Komemr nog upp imorgon efter träningen ;) Är lite för trött för att fixa det nu. Men bilderna finns på fb iallfall så ni som har mig där kan se dom där så länge ;)

Blev uppackning av resväskan idag + att tvätta allt. Sen blev det ett besök till mina värdsyskons farföräldrar där vi åt :P Efter det blev det att åka och damsuga bilen och tvätta den ren efter gårdagens och dagens långa bilresa. Och senare på kvällen blevd et en liten löparrunda för mig :P Och nu sitter jag här och ska snart sova!

Juste ska inte glömma bort imorgon att berätta om Univerial studios och det :D

Men sov så gott!! Hörs imorgon :) KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0