En månad tills graduation!! (5/5/11)

Nästa månad exakt detta datum så har jag tagit gradutaion här i en amerikansk skola ;) Cap and gown ("klänningen" & hatten) har anlänt till skolan dock har vi inte fått dom ännu... Men vi borde få dom snart tycker jag XD Ska bli roligt att pröva dom när vi får hem det! Även om de inte är så snygga så äre ju lite roligt att ha sin egen cap & gown som jag kan ta hem ;)

NCC tävling imorgon! Är reserv för tre olika saker! Men är glad att jag får åka även om jag inte tävlar själv :P Detta är en stor tävling med några otroligt bra skolor härifrån Indiana. Så vi går ut skolan vid 14.10 istället för 15.10 för att bussen lämnar skolan vid 14.30 ;) Så kortare skoldag imorgon för oss!! JIPPI!! :P Men sedan kommer vi nog inte komma hem förrens efter midnatt... Sista eventet startar runt 22.30 :P Så en lång tävling blir det ;) Bussresan tar mellan 1,5 - 2 timmar så det är inte så svår matte att räkna ut ^^

Juste igår bestämmde jag mig för att inte krångla mera med skorna och kontokort! Så inga skor blir det från Converse hemsida!! Kommer antagligen få hem en check med pengar för de pengarna som jag satte in på kortet som inte ville fungera! Håller tummarna att jag förstod vad dom sâ, så att jag får tillbaka pengarna ;) Men men annars finns det inte mycket att göra!

Nu ska jag ta och göra någonting annat än att sitta här och skriva på bloggen, men ni får vara glada över detta inlägg ;) haha KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0